Følgende salgs- og leveringsbetingelser gjelder for alle forbrukerkjøp som foretas via Internett, epost, telefon, faks eller lignende. For å bestille varer i nettbutikken vår, må du godta våre betingelser.

Parter

Selger er: K-H Service AS // Østreakervei 215 // 0975 Oslo

Org. nr: 933 227 022, heretter nevnt som K-H Service. Kjøper betegnes som Kunden.

Personopplysninger

K-H Service behandler persondata ifølge Lov om Personopplysninger. Opplysninger som kan knyttes til deg som person vil aldri bli gjort tilgjengelig for andre virksomheter eller bli koblet med andre eksterne register.

Kunden kan til enhver tid henvende seg skriftlig til K-H Service med forespørsel om å få utskrift av de personopplysninger vi har lagret på Kunden. Kunden kan, til enhver tid, be om å bli slettet K-H Service sine registre under forutsetning av at alt mellomværende er gjort opp.

Priser

Alle priser på www.k-hservice.no oppgis i NOK og er inklusive 25% Mva.

Ekspedering av ordre

Det vil bli sendt en elektronisk ordrebekreftelse pr. epost til Kunden kun kort tid etter at vi har mottatt ordren. Ordrebekreftelsen er en kvittering på at vi har mottatt bestillingen, men betyr ikke at varen kan leveres. Vi vil kontakte deg om varen du har bestilt ikke kan leveres eller blir levert senere. Sendes det flere forsendelser til Kunden, vil den kun bli belastet for en fraktkostnad.

Leveranser

Vi pakker og sender fortløpende alle virkedager. Vi gjør vårt ytterste for at du skal motta ordren så raskt som mulig, og bestillinger er som regel pakket og sendt innen 24 timer.
Det beregnes normalt 1 til 3 dagers leveringstid, fra leveransen er innhentet av Posten. Dette kan selvsagt variere noe avhengig av forsendelsens størrelse og leveringsadresse. Alle dager som er nevnt i dette avsnittet omhandler normale arbeidsdager (man-fre) – utenom helligdager. Du kan også velge å hente selv i vår butikk i Østre Akervei 215. Ordre kan hentes i åpningstiden til butikken. Åpningstider varierer gjennom sesong – sjekk tidene her:
https://k-hservice.no/kontakt/

Frakt

K-H Service har en hovedavtale med Posten på leveranser. I kjøpsprosessen kan Kunden selv velge blant de frakt alternativer Posten tilbyr frem til valgte leveringsadresse. Priser og miljøbelastning fremkommer ved de ulike alternativene, og dette vil også fremkomme på ordrebekreftelsen.

Alle leveranser skjer i henhold til ordrebekreftelse. K-H Service har ansvar for forsendelsen inntil Kunden mottar denne. Ved forsinkelser vil vi underrette Kunden så snart vi får kunnskap om dette.

Betaling

K-H Service bruker Klarna som betalingsløsning. Velger du faktura, får du 14 dagers betalingsfrist. Fakturaen blir sendt elektronisk (som en PDF) til den E-postadressen du har oppgitt i bestillingen. Du er selv ansvarlig for å legge inn korrekt e-postadresse. Klarna er en betalingsmåte som bare er mulig for personer over 18 år.

Kortinformasjon

Når du handler hos K-H Service blir betalingen behandlet av Klarna, som er en sikker elektronisk betalings-løsning for Visa/MasterCard/Eurocard. All kortinformasjon blir oppbevart i henhold til kortselskapenes regelverk.

Avbestilling

Hvis du ønsker å avbestille varene må du kontakte oss umiddelbart og innen kl 12.00 dersom bestillingen er gjort før dette.

30 dagers full retur-rett

Ifølge lov om angrerett kan du returnere en bestilt vare innen 14 dager fra mottak uten å oppgi noen grunn. Merk at vi gir deg 30 dagers full angrerett. Du må returnere varen, med faktura/ordrebekreftelse og i originalemballasje. Fyll ut angrerett-skjemaet du mottok sammen med ordrebekreftelsen, med informasjon om varen ønskes byttet eller om du vil ha pengene tilbake. Du vil få kreditert summen av Klarna.

Dersom returen ikke skyldes feil fra K-H Service sin side vil Kunden selv stå for returporto.

Bytte av varer

Ved bytting av varer ber vi deg om å kontakte oss så snart som mulig på firmapost@k-hservice.no.
Vi trenger følgende informasjon for å ekspedere henvendelsen effektivt:

• Fullt navn

• Kundenummer/Ordrenummer

• En kort forklaring på hvorfor du ønsker å bytte og hva du ønsker å bytte til.

Reklamasjoner

Dersom det er en feil på en vare ber vi deg om å kontakte oss så snart som mulig på firmapost@k-hservice.no..
Vi trenger følgende informasjon for å ekspedere henvendelsen effektivt:

• Fullt navn.

• Kundenummer/Ordrenummer.

• En forklaring på hva som er feil/mangel ved varen, eventuelt bilde av feilen.

Returadresse

Alle avtalte returer sendes til:

K-H Service AS
Østre Akervei 215
0975 Oslo

Forbehold

Vi tar forbehold om eventuelle trykkfeil når det gjelder pris, tilgjengelighet på lager og informasjon om varer/tjenester på siden. Ta kontakt med oss hvis du har spørsmål på firmapost@k-hservice.no eller ring 22 91 81 10

Vi ønsker å gi deg god hjelp og håper du får en Hyggelig handel!

AVTALEVILKÅR FOR HANDEL I VÅR NETTBUTIKK:

Når du har kjøpt en vare i nettbutikken, har du samme rettigheter som om du kjøpte den i et varehus. Her kan du finne informasjon om hvilke rettigheter og plikter du har som nettkunde hos oss i henhold til forbrukerkjøpsloven og angrerettsloven, samt vår egne garanti.

ANGRERETT:

Lov av 21. Desember nr. 105 2000. Ifølge lov om angrerett kan du returnere en bestilt vare innen 14 dager fra mottak uten å oppgi noen grunn. NB! Merk at vi gir deg 30 dagers angrerett. Du må returnere varen ubrukt, med faktura/ordrebekreftelse og i originalemballasje. Du må selv betale returportoen. Skjema for bruk av angreretten mottok du sammen med e-posten du som bekreftet din bestilling, dette fylles ut og returneres til oss sammen med pakken.

KLAGERETT (REKLAMASJON):

Forbrukerkjøpsloven av 21. juni 2002. Oppdager du en feil ved varen som ikke skyldes slitasje eller uforsvarlig eller unormalt stor bruk må du melde fra til oss så raskt som mulig, og senest innen to måneder. Klageretten gjelder normal i to år, men for ting som er ment å vare vesentlig lenger, f.eks. radio- og tv-apparat og komfyrer er fristen fem år. Har varen har en feil som beskrevet overfor kan du i utgangspunktet velge om du vil ha en ny vare (omlevering) eller om vi skal reparere varen for deg. Hvis det er umulig for oss å fremskaffe en ny vare eller hvis dette det vil medføre en urimelig kostnad for oss kan du ikke kreve ny vare, men vi vil selvfølgelig reparere varen for deg. Kan vi ikke reparere varen eller sende deg en ny kan du heve kjøpet og få tilbake kjøpesummen. Finner du en feil ved varen kan du ta kontakt med oss via mail eller telefon.